Posadi.si je sodoben kanal za oglaševanje najrazličnejših vrtnarskih izdelkov in storitev. Značilnosti oglaševanja s Posadi.si:
- Ozko usmerjena ciljna publika: vrtnarji in samo vrtnarji
- Enostavno upravljanje - vi nam posredujete osnovne podatke, za ostalo poskrbimo mi.
- Dve večji skupini uporabnikov: 'običajni' in 'mlajši' vrtnarji.
- Enakomerna razpršenost po celotni Sloveniji.
- Možnost lokaliziranega oglaševanja, npr. vsi uporabniki v radiju 20 km od vašega vrtnega centra.
- Polovica naših uporabnikov je v Sloveniji, trenutne številke si lahko ogledate na naši prvi strani.
- Konstantno rastemo. V povprečju za 30% letno..
Zaradi naštetega je naše oglaševanje učinkovito. Se sprašujete, kako učinkovito?
Naše uporabnike v okolici 30 km od vrtnega centra Gašperlin smo vprašali: "Ste že kdaj kupovali v vrtnem centru Gašperlin?" Uporabniki so bili razdeljeni v dve skupini. V prvi so bili uporabniki, ki so bili izpostavljeni našemu oglaševanju, v drugi pa tisti, ki naših oglasov za vrtni center Gašperlin niso videli. Razlika je velika in statistično značilna, saj je bila p-vrednost 0,01, torej manjša od uveljavljenih 0,05.
"Ste že kdaj kupovali v vrtnem centru Gašperlin?"
Možnosti oglaševanja, ki jih ponujamo:
- Prikaz reklamne pasice znotraj aplikacije. Primer: podpora akciji v vrtnih centrih Vrtko.
- Vpis vrtnega centra v aplikacijo. Primer: vrtni centri Kalia.
- Omemba v Vrtnem oglasniku in novicah. Primer: tedenski nasveti.
- Okolju prijazno in cenejše pošiljanje elektronske oblike vaših promocijskih letakov v sklopu Vrtnega oglasnika. Primer: Vrtni oglasnik #1.
- Sponzorski članek na blogu. Primera: nihajne motike Vrt Obilja in Armex zbiralniki deževnice.
- Video promocija v seriji "1,2,3 Vrt!". Primer: orodje ORI Tools in gnojila Mineral.
Naštete možnosti smiselno uskladimo z vašimi cilji in strategijami. Ponudbo pa stalno dopolnjujemo in izboljšujemo, zato smo odprti tudi za vaše predloge.